top of page
Search

Mis on minu motiiv aidata?

Updated: Sep 30, 2021

Usun, et igaüks võib elada paradiisis. Elada elu, millest oled suutnud siiamaani ainult unistada. Elu, mis tundub võimatuna ja nii elavad ainult inimesed filmides või kuulsused. Kuna mina tänaseks juba elan oma unelmat ja tean, kuidas seda luua, siis olen võtnud eesmärgiks aidata ka teisi kes sellist elu soovivad! Kõik algab oma enda meele puhastamisest - puhastamine valedest, mida usud, puhastumine teiste inimeste mõtetest, puhastumine traumadest.


Soovin aidata inimesi, kes soovivad abi enda puhastamisel. Ma tean kuidas meel toimib ja kuidas meele piiranguid lõhkuda. Ma näen, et see on tegelikult ülimalt lihtne ja sellepärast olen ma ka teistele oma vaimsel teekonnal abiks. Kõige parem tunne maailmas on see kui olen saanud kedagi aidata ja näen inimeste näol tõelist tänulikkust. Need on hetked, mille nimel mina elan. Me loome koos maapealse paradiisi ja kõige selle saavutamiseks peame me leidma üles oma sisemise headuse, julguse ning teadmise, et nüüd ma liigun õiges suunas.



Kui soovid abi, et taas endaga ühendust saada, siis võta minuga kindlasti ühendust ja broneeri enda aeg siin!

1,276 views0 comments

Recent Posts

See All

Kas tulla kohapeale või valida kaugseanss?

Minule endale meeldivad kaugseanssid rohkem, kuna tunnen et saan kliendiga sügavama ühenduse. Kaugseanssi ajal vajad sa rahulikku kohta kus pikutada ja kõrvaklappe. Peale väikest soojendust ja maandus

bottom of page