top of page
Search

Kas tulla kohapeale või valida kaugseanss?

Updated: Nov 24, 2021

Minule endale meeldivad kaugseanssid rohkem, kuna tunnen et saan kliendiga sügavama ühenduse. Kaugseanssi ajal vajad sa rahulikku kohta kus pikutada ja kõrvaklappe. Peale väikest soojendust ja maandust loon ma ühenduse sinuga, tulles sinu energiavälja. Mina tunnen kõike sinu sees toimuvat ning tajun kohe mis on valesti. Läbi selle hakkame parandama mõttemustreid mis rikuvad sinu elu, ning takistavad sul olla mina ise. Ma tean täpselt kuhu minema peab, tunnen sinu igat krampi ja valu kohta, läbi tean ma kus energiakeskuses sul on blokeeringud. Mul meeldib kutsuda neid chakrteks. Oma võimalike blokeeringute kohta saad lugeda siit: artikel on loomisel .


Lõppkokkuvõttes pole vahet kas sa oled mu kõrval või marsil. Saan sinuga alati tugeva ühenduse ning oskan sind ohjata ja seeläbi toimub paranemine.


Peale seanssi inimesed tavalised tunnevad eufooriat, suut vabanemist ning kergust. Õnne ja armastuse tunnet mida sa pole varem kogenud. Tunned et viimaks olen ühenduses iseendaga, nagu oleksid vahepeal ära kadunud ning nüüd viimaks saad aru, kus augus sa olnud oled! Teiste klientide tagasisidet saad lugeda siit.
433 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page